mandag den 2. februar 2015

Frozen kage til datteren

Så fik jeg æren af at lave endnu en frost kage, denne gang til min datter Mie. Kagen er faktisk lidt af et kagejubilæum idet, at det er min kage nr. 25. Og hvad kunne være mere passende end en jubilæumskage med samme modtager som modtageren af den første kage, jeg lavede.
Faktisk var jeg nød til at lave kagen så den lignede den frost kage, som jeg lavede for 14 dage siden så meget som muligt, for datteren stortudede da Almas mor afhentede kagen.... hun ville også have en Olafkage!!! Måtte love meget højt og helligt, at jeg også ville lave en lige så flot kage til hende.
Hun insisterede dog på, at Elsa og Anna også skulle på kagen, og der mente moar'en at hendes talenter kom til kort, så der blev sneget et lille billede af Elsa og Anne ind på bagsiden af kagen for at gøre datteren tilfreds..... Og jo hun blev helt vild glad da hun så sin kage.
Kagen var en klassiker idet den bestod af chokoladebunde med jordbær-rabarbermousse og tobleronemousse, smurt op med PSC med lime smag og overtrukket og pyntet med fondant... alt pynten er hjemmelavet.

Og nu en ordentlig omgang fotospam:






















 
 

 

 
 


 
 
 
 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar